sâmbătă, 31 decembrie 2011

Piatra Craiului

Ultimul atac a fost la nord de sosea. Am accesat prin Predelut-Zarnesti-Gura Raului. Am lasat masina la bariera si am continuat atacul la baioneta printr-un defileu incredibil de frumos, asemanator cu cheile rasnoavei, numit cheile zanoagei. Ne-am facut curaj cu palinca si slanina afumata. O plimbare pe sub stanci imense, trasee de alpinism. Am ajuns pana la un indicator Curmatura la dreapta, Vf la om la stanga. Unii oameni suiau cu rucsaci cu provizii pentru revelion. Noi ne-am intors, am luat masina si am suit la cele doua sate de suspendate aproape de cer, magura si pestera. In pestera am luat o caldare in mare viteza, de dabia am ajuns in varful dealului (din a 3-a incercare). Sansele cele mai mari la deal pare sa le ofere viteza a doua, deoarece a-ntaia derapeaza de regula, iar in a treia nu ai forta si moare motorul. Dar practic noi am reusit de data asta bazandu-ne mai mult pe inertia capatata la vale. Problema de regula e ca terenul fiind accidentat povestea cu prinsul vitezei e relativa la teren. In continuare am incalcat un indicator de rezervatie cu amenzi intre 3000 si 6000 lei (in imagine), pe principiul daca nu e bariera, se poate, dar nu am mai reusit mai mult de 50m dupa aceea, deoarece au inceput pante serioase si era si o ceata s-o tai cu cutitul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu