marți, 20 septembrie 2011

Fetesti

Episodul Fetesti a insemnat speranta de a manca, dar curand m-am trezit inafara orasului, asa ca m-am rezumat la bautura. Era sa ies si pe autostrada din lipsa de marcaje. Niste arabi aflati langa un bmw mi-au indicat drumul dorit prin Harsova. Am facut din nou pana pe fata in momentul in care am avut un hop, dar multumita tehnicilor invatate de la nea Paul am schimbat cauciucul in 10 min. Am fost prevazator de data asta si am cumparat 2 camere din perisor. Pe cele vechi, ciuruite de ciulini i le-am facut cadou lui nea Paul, care le foloseste ca garnitura la bicicletele copiilor. Pe asta spart in Fetesti il pastrez pentru ca am de gand sa-l lipesc candva. Am invatat multe de la nea Paul in scurtul timp petrecut cu el. Am cautat cu disperare lapte, dar n-am baut decat bere, iaurt si chiar pepsi. Cutia de bere n-am aruncat-o pe drum ci am pus-o la bicicleta cu gandul sa caut un cos si asa am ajuns de am defilat cu ea prin fata unor echipaje de politie,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu