marți, 20 septembrie 2011

Omenie

Mares Paul, pensionar de 3 ani, manca ceva pe sant. I-am spus ca am venit din Bucuresti si a sarit sa-mi schimbe roata, pe care a schimbat-o in timp record. Am vrut sa-i dau o bere dar m-a refuzat. Copii lui lucreaza in italia. Unul e inspector in 3 fabrici si castiga 3500 euro, un cumnat in constructii are 2700. Fata e assistenta medicala si are 1700. Un nepot are chiar centru de reprat biciclete. Vin unii acolo doar cu roata dezumflata. 15 euro. Se duce des in otalia si sta cateva luni. Copiii ii trimit 300 euro si mai ia din doua chirii din Contanta inca 300. Nu au vandut apartamentele pentru ca intentioneaza sa se intoarca in tara, la pensie. Si-au luat acolo locuinta in rate de 250 mii de euro, cu o rata de 600. E normal pentru banii de acolo imi spune el. L-am intrebat daca nepotii lui vor mai vrea sa se intoarca. Mi-a spus ca are un nepot de 14 ani care joaca la AC Milan. E al doilea cel mai bun de acolo dupa un sud american. Nepotul a crescut pana la 11 ani in Perisor. Nea Paul m-a intrebat cati ani am. Mi-a dat 20. Cand a aflat ca nu sunt insurat, a inteles si mi-a povestit cum te imbatraneste femeia. Mi-a spus ca nu mai bea de la Craciun si mi-a aratat si sechelele bauturii. Urme pe maini, pe fata, pe scuterul din italia si o tija in picior.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu