marți, 20 septembrie 2011

Ziua 2 in oglinda

Azi a fost o zi foarte importanta, decisiva as spune. M-as fi putut trezi imobilizat de febra, dar n-a fost deloc asa. Din contra am inceput sa folosesc chiar treptele superioare de viteza in mod regulat. Am parcurs cca 80 km si mai am 108 pana in constanta. Maine vreau sa ma scald in mare. Am invatat sa schimb viteze in functie de vant, calitatea asfaltului sau ritmul biologic. Stiu care e efectul energizant al apei sau al mancarii asupra mea. Apreciez foarte mult satele si orasele cand apar. Beau un iaurt, un pepsi si o bere in 5 min si nu se intampla nimic. Legat de oameni, pot spune ca reactiile lor la aparitia mea depind de fiecare. Nea Paul intelegea, in timp ce o vanzatoare a exclamat "tineretul din ziua de azi". Am cautat drumul vorbind cu arabi, cu o baba chioara si cu un copil. Am reglat bicicleta si jumatate de ora si acum pot s-o folosesc la capacitatea ei maxima. Pot sa schimb un cauciuc in 10 min. Am mers prin roiuri de insecte. Am facut si am dres. Am descoperit ca stelele clipesc. Le multumesc tuturor celor care au sunat si au trimis mesaje. A insemnat foarte mult pentru mine. Maine e o noua zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu